Rabobank: inlossen m.b.v. intermediair

June 18, 2020

 

Mogelijkheid tot hulp extra aflossen voor intermediairs

 

Team intermediair wonen

 

 

Beste relatie,

We kunnen ons voorstellen dat jouw klanten ook tijdens de looptijd van hun hypotheek over verschillende vragen contact met je opnemen. Hierin willen we je ondersteunen. Dit doen we door je te faciliteren in het doorvoeren van aanpassingen voor je klant. De eerste mogelijkheid is vanaf nu live.

Extra aflossen

Wil jouw klant een extra aflossing doen op de hypotheek? Dan kan dat vanaf nu direct online via Mijn Wonen, een onderdeel van online bankieren. Hiervoor hoeft hij dus geen telefonisch contact meer op te nemen met Rabobank. Heeft je klant geen toegang tot Mijn Wonen? Dan kan jij als tussenpersoon dit verzoek namens jouw klant bij ons indienen. Dit geldt voor klanten die sinds 1 april 2020 een machtiging hebben afgegeven middels een hypotheekofferte. Gebruik hiervoor het formulier in de bijlage.

Dien jij namens de klant een verzoek tot extra aflossen in? Dan ontvang je een kopie van de documenten die wij na beoordeling en acceptatie rechtstreeks naar de klant sturen.

Het formulier voor het indienen van een verzoek voor extra aflossen kun je ook terugvinden op onze website. Of klik hier.

 

 

Met vriendelijke groet,

Rabobank Intermediairdesk NHN

 

Colofon

De nieuwsbrief intermediairsdesk is een uitgave van team Wonen en is bestemd voor de intermediairsdesk en intermediairs.

 

 

Disclaimer